Přehled služeb
Realitní kancelář AVANZA Vám nabízí tyto služby:
bezplatná poradenská činnost z oboru nemovitostí, financí
- zprostředkování prodeje a nákupu všech typů nemovitostí
- zprostředkování pronájmu bytů, nebytových prostor a pozemků ke komerčnímu využití
- zprostředkování převodu členských práv a povinností k družstevním bytům
- zpracování veškerých listinných podkladů pro vymezení bytových a nebytových jednotek v katastru nemovitostí
- zpracování smluv – kupních, darovacích, směnných, o zřízení věcného břemene, o pronájmu
- zajištění zápisu existence stavby před rokem 1976 do katastru nemovitostí
- zajištění zápisu rozestavěné stavby do katastru nemovitostí
- zajištění geometrických plánů, oddělení pozemku, vyznačení průběhu věcného břemene, zaměření stavby (rozestavěné stavby)
- zajištění vytyčení vlastnických hranic pozemku, zaměření výškopisu terénu, zaměření inženýrských sítí
- zpracování srovnávacího sestavení – identifikace parcel katastru nemovitostí s parcelami pozemkového katastru (parcel zjednodušené evidence)
- zajištění výpisu z Pozemkové knihy
- zprostředkování koupě restitučních nároků dle §11, §18 zák.229/91 Sb. ve znění pozdějších předpisů včetně sepisu smlouvy o postoupení pohledávky a přihlášky do veřejné nabídky Pozemkového fondu ČR
- zajištění znaleckých posudků
- zpracování daňového přiznání k dani z převodu nemovitosti, k dani darovací, k dani z nemovitosti
- zajištění zpracování veškeré projektové dokumentace pro vydání územního souhlasu, stavebního povolení
- správa a údržba nemovitostí
- finanční poradenství zajištění a vyřízení předhypotečních, hypotečních úvěrů, překlenovacích úvěrů ze stavebního spoření, kombinovaných hypotečních úvěrů u kteréhokoliv z bankovních ústavů působících na území ČR
- zajištění zúžení zástavního práva ve spolupráci s věřitelem
- řešení exekucí a osobního bankrotu - oddlužení
Standardními službami každého prodeje nemovitosti je fyzické předání nemovitosti a přepisy existujících médií u jejich dodavatelů za účasti realitního makléře, zpracování daňového přiznání příslušného typu, zpracování znaleckého posudku, jejich podání u finančního úřadu v zákonné lhůtě a
včasné upozornění klienta o finanční výši daně a nejzazším termínu úhrady této daně.
Standardními službami každého pronájmu nemovitosti je zpracování předávacího protokolu, jehož nedílnou součást tvoří fotodokumentace, dále fyzické předání nemovitosti a přepisy existujících médií u jejich dodavatelů za účasti realitního makléře.
Standardní službou zajištění zpracování listin pro převod vlastnických práv je podání návrhu na vklad.
Těšíme se na Vaši návštěvu a věříme, že s našimi službami budete spokojeni.